פרופ' אש: "יתכן סגר בחגים; לא ריאלי לסגור את נתב"ג"

צבי טסלר No Comments on פרופ' אש: "יתכן סגר בחגים; לא ריאלי לסגור את נתב"ג"

מנכ"ל משרד הבריאות סבור כי יתכן שיוטל סגר בחגים, אך תולה זאת במספר החולים המונשמים והחולים במצב קריטי – נתון שבינתיים נשאר די יציב: "אם זה ישאר ככה לא נצטרך לנקוט בצעדים כאלה, כי זה עיקר הנטל על מערכת הבריאות"

נחמן אש צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש אומר כי לאזרחים צריכה להיות אחריות אישית ולא יהיה נכון לסגור לחלוטין את נתב"ג: "אני חושב שזה מעד לא מידתי. חופש התנועה של אזרחים לחו"ל חשוב מאוד לאזרחים ולמדינה והיו גם קביעות של בג"ץ בעניין, אני לא חושב שזה ריאלי. צריכה להיות אחריות של אנשים עצמם. יש נסיעות שאינן נחוצות ולא נכון לעשות אותן בעת הזו. אי אפשר לקבל החלטה גורפת כזו, צריכה להיות אחריות אישית". כך אמר אש בראיון הבוקר לערוץ הכנסת.

פרופ' אש נשאל האם הוא עדיין חושב שיתכן סגר בחגים, ואמר: "מגמת העלייה במספר המאומתים וגם בחולים הקשה לא השתנתה כך שהאפשרות הזו קיימת, אני לא רוצה להגיע לשם ולא חושב שזה נכון. זה לא משהו שאנחנו מסמנים, אבל אנחנו מצפים לראות שינוי במגמה".

אש הוסיף: "יש עוד נתון שצריך לקחת בחשבון, שזה מספר המונשמים והחולים הקריטיים, כרגע אולי יש עליה קלה, אבל מאוד מתונה ואם זה ישאר ככה לא נצטרך לנקוט בצעדים כאלה, כי זה עיקר הנטל על מערכת הבריאות".



0 תגובות